Monday, January 24, 2011

Siva kena prank !



assalamualaikum people :)


22 Januari 1991 adalah tarikh siva kuar dari perut mak dia..&..bg tahun 2011 pula membawa maksud yang siva dah masuk alam puluh-puluh an...dah tade sweet 19,sweet 18,da...mksudnye da tua ! hahaha...eh ta..ta..da dewasa...lebih sopan ayat itu...^_____^heeeee....

Aku ....yg memang sininom dgn sifat nakal,degil dan yang sama waktu dgn nye pergi pedajal dak siva ni...wakakakaka !..& plan ktorang berjalan smoothly....sebab aku tok ketua nye..HAKAHAKAHAK...konon~






opss !..ni aku kan...HAHA!..see2..aku kene pling trok kot...sebab aku simbah air sebeldi kat siva...baru sebeldi..HAHA !








siva lari dari paparazi








dari kiri :director..producer & chef







 
siva sangat terkejut & menyebabkan rumah gegar & effect kepada gambar nie ..vibrate..






aku sangat teruja..mcm event birthday ni aku yang punye...T____T






see..see..beria nye aku...


 


aku kdg2 ade gak malu,segan dgn pe'el & perangai aku sendiri T____T

 



happy birhday yana !..hahaha..tak2..happy birhday siva !







tiada unsur2 yang dilarang








tu tya..tu syamim..dorng yg pedajal  aku..tggu arh turn korang nati k !..





p/s: Siva happy bufday  !..welcome to the world of 20th !..ktorng memang sengaje lambat wish !..

No comments: