Monday, January 24, 2011

Bukan Maksudku Untuk Bongkak



Assalamualaikum :)




Pada satu petang yang indah dengan angin yang meniup sempoi2 bahasa sedang aku duduk diruang tamu rumah sewa & sambil melayari internet..indah sungguh perasaan ini...^_____^




...........................

huu...
ape yang aku nak katakn disini ialah ..HAHAHAHA !.
aku sebenar nye ade masuk contest ...
entah..kenape agaknye dgn aku...sejak masuk tahun baru nie...rajin sangat aku masuk contest itu..ini..bnyk bebeno mase terluang aku...
antara contest yg aku involve:




Noryana Najjua Moosin
category: Muslimah

*Like means love, like this photo in ord...er to make her dream come true! simple and easy*
1-Like this page http://www.facebook.com/AnnasEaskeyPhotography

2-Like This photo and good luck people!
See More
like means love! dengan like anda you'll help me to find the next model untuk PROJECT X BY ANNAS EASKEY.hey ho guys! lets go! like mana2 gambar yang anda rasa layak! gosh! Last Date adalah 31 January 2011. Come on guys! blog: http://akulelakidialelaki.blogspot.com/ twitter: http://twitter.com/annaseaskey

 
tujuan aku:

bukan bermaksud nak membangge diri nak bongkak nak berlagak & segala2 nya lah..aku juga ta rase yang aku nie sangat chantek,cun,chomel bagai sume2 2..aku jugak ta bermaksud nak mengejar populariti,glamour,kemewahan mengejar duniawi &
yang sama waktu dengannye... TIDAK !..tidak sama sekali
tujuan aku hnye satu., nak mencari pengalaman baru...!..itu aje..aku pun sebenarnye ta mengharap pun aku menang .serius !..aku cuma nak involve aje..juz nak meriah kan event ...


PERCAYA LAH ..!



p/s: thanks a lot kalau korang2 ade LIKE photo aku 2..ta terbalas budimu :)
p/s/s: kepada suara2 sumbang yang dah menyumbangkan suara ko yg sedap 2 aku pun says thanks a lot gak kat ko...ko memang pandai 'menasihat' orang !..boleh jadi motivator !




2 comments:

Effa said...

Be who you want to be not what others want to see k yana. i loike ur opinion babe :)

i'm yours said...

thanks !..yeah! aku adalah aku !.....i loike yr advice sis...;)..thanks..thanks..thanks..