Tuesday, January 11, 2011

Pengalaman

Assalamualaikum;)
Hai..hai..hai...
Cuaca kat Malaysia ni sekarang asyik hujan aje kan...sejuk jeee...aku pun tido jeee....lemak pun bertambah jee..sebab asyik makan jeee..tak pegi jogging jee...sebab hujan jee..eh..aku bukan mengeluh pasal hujan jee..tade..tade..aku tade kate..aku aku pun tade la salah kan hujan sangat...aku suka hujan ..lagi2 Noh hujan 2 hah..tapi dia dah nak kahwin dah...chantek la miss Nina tu..pandai noh pilih..sejuk mate memandang..sejuk lagi perut ibu mengandung ..nanti anak dorang pun mesti chomel2 belake...kan..kan..kan...

Anyway ..aku sebenarnye dah habis cuti semester dah..dah naik semester 3 dah..dah besar aku nie(perasan kecik lagi akuh nieyh!...yerk..)..hikhikhik...

So , aku nak la share sikit la kan kat sini ape yag aku dah kerjakan time2 aku cuti semester aritu...
Kali nie aku nak bercherita melalui gambar jee..malas arh na celoteh,merapu,mengpotpetpotpet yang engak2...nanti kalau aku dah bercherita sume benda na kuar...yelah kan..dah nme pon pompuan kalau dah start bercherita tak jumpa noktah..contoh terdekat aku laa...(dah kena bahan ngan ika ..so segan arh nak merapu..HAHAHA!)..plus,,,melalui gambar aje pun dah menceritakan segale2 yang tersirat tersurat nye kan..kan..kan..kan...kannnn...


Ok..let’s...check..cheeeck ...cheee it out yow people...


I become COP members!



itu kak gee..itu nurul..my auntie !



pic ni sepatutnye aku ltak kat bawah skit sebab lpas makan..tgok perut aku je dah menceritakan segale2 nye..aku malas nak cut & paste



vromm!..VROMmm!..VRoOMMM!..


I met new fwen !..tu shahira..tu halimah..



peh..pehh..peh..brader ni..nak sain bro..na sain!..kat lengan?..okeh2!

all this picture taken at JB..time uh ktorng pergi seminar rakan cop..not seminar actually tapi pameran sebenarnye ..before ktorng berangkat tue sebenarnye tak tahu pun ktorng nak pergi mne..event ape..yang ktorng dpt info ktorng pergi jb & kena pakai baju yang dorng bagi..tak ke sengal tahap cipan aku ni..kalau kena culik karang..kang sia2 hidup aku...HAHA!(ade ke orng nak culik akuh?!..big question)

No comments: