Tuesday, January 25, 2011

Oppa !

assalamualaikum !!!!!


hellow guys !..ellow people !..hello ..hello...hello...!

aku nak korang check..chee..check ...it out ol da photo below yow !..



actually ..



'AKU TERSANGAT TERUJA !'


 bile mane
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.





kau tengok ni...tengok ni !







^___________________________^







aku suke yang nie !!!..aku suke yang nie !!!!







nengok tu dia senyum !!!...peh...makcik jah jiran sebelah  rumah aku pun cair beb !







pehhhhh..pehh..tengok cutting badan dia..cm cutting pompuan pun ade...amik oestrogen ke oppa ?..heee~






time nie dia tgh dendangkan lagu lentok special untuk aku...dia yang bikin sendiri kau !



aku tak suke rambut dia time nie....







okeh...HAHAHA !  da check it out da?!...

for those yg mmg korean style ..crazies korean ,korean fever mcm AKU forsure la korang kenal kn mamat HOWT ! terhangat dipasaran ni  kn..kn..kn..kn...
& for those yg not like ape yg aku explain tadi..meh aku introduce BAKAL MENANTU MAK aku nie hah...name dia JANG GEUM SUK..atau panggilan manje..syg2..musyuk2 dari aku iaitu OPPA ! which mean Abang dlm bahase melayu....



SAPE DIA NIE?


 kan aku dah cakap tadi...dia ni bakal menantu mak aku...JANG GEUM SUK oppa...
HAHAHA !...
fantasi..fantasi....
dia senarnye adlah actor korea yg  mane aku rase tgh hot gak la kat mesyia nie disebabkan drama dia  'He's Beatiful' 2....& FYI   lagu yang kat belog aku ni adalah Ost dari drama tu gak..'LOVELY DAY' !
& for that time mmg ramai giler laa gadis2 yg falling in love wif him include AKU !..teehee ^______^

actually...since aku kat sekolah menegah lagi aku  mmg  dh minat korean...actor dorang...pehh...pehh...pehhh....cun2 seh...yg jejaka lak..peh tayah ckp arh kn....mmg howt giler ar wa ckp lu !


so...
for this time...hanye gambar je yg aku boleh tatap....
semalam dia call..dia kate next week .ehh...no..no....chinese new year nanti dia balik mesyia...meminang aku ...HAHAHA ! teeeeettttttt !



wookeh !..for all korean outside ...CAYALAH KORANG..mmg bikin FEVER kat ktorng !
& for all korean fan !...aja2 finghting k!  


eh..guys...Oppa da call aku la tu..long distance call 2..wajib jawab...! (n_n)v

k ...chowww !





2 comments:

Nadia Mashuri said...

rase nyer die ni penah gk blakon dlm citer "baby and i" kn?

i'm yours said...

haah...ade gak kn...yg dia konon2 ade ank luar nikah kn 2...hahaha..best2..