Monday, January 17, 2011

Photoshoot ! Photoshoot !

Assalamualaikum............

Rumah sewa kami ade ahli baru !
Jadi kami ade 8 biji semuanye...HAHAHA!..DRAGON BALL !..terlebih sebiji sudah..hikhikhik..
Kak long,kak nadia & eda adalah da older  kat umah kami..tade laa old sgt ,around 20an & keatas..
Eh..eh..ehhhhhh...aku pun da 20 laaa...cmne ni...cmne ni...=.=’
Eleyyyy....tapi orang lain sume ingat aku form 3 gitu !..hahahaha!...perasaannnnnn!!!!
Ok..ok..okkehhh..woookehhh...ahli kami yang lain adalah :
Isma,siva,kavitha & aku kami  adalah yang pling mude kat umah 2..ecehh..cehhh..teheee..^_____^
Dan..&..dan..&..dan... IZZATI..ahli baru...Izati nie adalah classmate aku..semester  nilah  dia baru ade keyakinan,semangat,ketelusan,keunggulan,mutu &gaya  nak duduk luar..so,dia serumah lah dengan aku.. and so, kami adalah housemate & classmate ! hooray!!..

Hey..hey..ehhh...

Kami ade menjalani photoshoot !..heee...(n_n)v
photoshoot ni bertujuan suke suki...aku nikan emang suke bergambo..yelah konon2 nak jadik model tapi tade ciri2 model..jadik ni jela hasil nye...
Ok people..lets!...check it out yow!!




ni aku!..ni aku!






aku lagi ! ^_____^








siva cakap aku macam aladdin








tu kavitha !  aku la tu yg pakai kan dia tudung..HEHE~







tu siva...yg ni pun aku jgk laa yg pkai kan tudung !..;)








aku suke yg ni..sebab siva mcm bonda ktorng & ktorng ni ank2 dia..heee;)



time photoshoot ni ahli kami ta cukup..kak nadia &eda...sebab eda blik hometown & kk nadia pulak pergi dinner compony dia keje dulu2,,time mude2 dulu..& time ni izzati sebenarnye ade...tpi dia ta pkai tudung time nieyh ..sebab dia pkai sari..so taley la upload...kan aurat tue!..

eh aku pun ade pkai sari ...muslimah punye type...tehee^_____________^







HAHAHA!

p/s:aku suke laa time photoshoot nie!!!...
p/s/s:nanti2 aku akan upload pulak picca izzati...:)

1 comment:

Nadia Mashuri said...

hi yana..
singgah bace2..
xtau pun yana de blog..
heheee..
cwit laa..