Tuesday, January 18, 2011

Pesanan ringkas (sms)

Assalamulaikum..


Hello people..;)

Sejak semenjak akhir2 nie aku rajin beno update belog aku ni kan....rajin gile arh...kalau boleh laaa..satu hari tue aku nak sangat  update 10 entry...kalau boleh laaa...tapi rase nye boleh kot..sebab ni kan belog aku & semua2 nye mestilah pasal aku &awak2 yg bace belog ni adalah orang yang cool;). Kat header belog ni dah ade dah...aku agak geli sebenar nye nak taip cam tue..cam gedik2 pun ade...tpi apekan daya ku...disebabkan ade insan yg berkate2 kat aku dengan ayt yg agak membengangkan,menyebalkan,menyegankan aku..so aku taip arh cm tue...
Contoh ayat beliau adalah:

Beliau : ‘eh,u ..apesal hah u punye belog kan u cerita pasal lelaki yg u admire giler tu..belog ni mmg untuk luahan2 untuk  cinta yg ta kesampaian macam u eh?’

pehh..pehhh..pehhhh....
So,
Aku kan dah agak kurang sikit udate entry pasal mamat yg aku minat 2 kan...aku bkn nye ape just aku minat je kat dia...naluri2...ape 2..human behaviour !..aku amik subjek 2 sem ni...best siot subjek nie..
P/S:Lu emang dasar !..gwa hangin giler dgn lu arh !
p/s/s:awak2..ni kan belog saye...so..saya akan tulis perkare yang berkaintan dengan saya...
p/s/s/s:maseh sebab bace belog saye..walaupun ta seramai macam belog fatin liyana asri...hee:)


1 comment:

Nadia Mashuri said...

biar kn je org nk ckp pe..
ni kn blog yana..
tpulang kat yana lah nak cerita pasal apa kn? kn?
hehee..
teruskn bersemangat ok..
=)