Sunday, October 31, 2010

Malam yang sangat2 menyeramkn..serious!(backgroud music lagu pink pather..ignore lagu aisitheru 2)



assalamualaikum;)
malam ini 31/10/2010 sangat2 seram..takut giler bai..eh..pagi sebenarnya..sbb da na dkat kul 3 pgi..
kak nadia ..housemate aku tiba2 je lari kat pintu..pastu patah blik msuk bilik aku..dia cm ktakutan je..dia sruh aku tman kn dia knci pintu pagar..da kunci 2 aku tnye la pehal ngan akak ni..
dia ckp kat blik dia dkat dngan tingkap ade bnyi mcm org ketuk2...first time dia kate dia wat bodo je..da third time 2 baru la dia rse sram sjuk..yela da dkat kol 3 kot..
aku ckp la kucing gaknye..then dia ckp takan kcing la sbb bnda kat blkng tingkap 2 pintu lme ..berat kot..aku mengelabah bai..!kak long ..isma ..nadia ..siva sume2 2 da lain mcm je muka..
aku offer la diri na nengok binatang ape yg bikin wa ngan membe wa gelabah (poyo !bajet hero)
walau dlm hati Allah je yg tahu..tpi dorng ta bg..tkot bnda lain lak jdik..fuhh!
pastu kak long sruh ktorng kumpul satu tempat ..kat satu bilik je..dia mcm arah pasukan askar je..gerak3!..HAHA!..
aku amek laptop,nota2 sume dn pastu sume pindah kat blik kak nadia..
ktorng kunci pintu..dduk diam2..kak nadia da pasang yasin da...
sunyi je bilik 2 time 2..
pastu kak nadia call syamim..syamim 2 senior aku ..dia dduk blkng rmah ktorng..tpi agk jauh la jgk..
kak nadia suruh syamim tgok2 rmh ktorng..tpi syamim sensorng je..kwn2 dia sume pegi main futsal..ta blik lg..ktorng tkut dia g sensorng jdik soh dia ngok kn je dri rmah blkng dia...
tkot nyee,,,
tpi wa cool beb!..HAHA!..
aku na tros on fesbuk dgn hrpn spaya naim (junior aku)online..sbb dia dduk asrama jarak satu rmh je dgn aku..
Nsib baik dia online...!aku story2 sgala kat dia(sbnanye sblum ni naim ni pun ade cerita yg dia nmpak ade org lari kat blkg umah ktonrg.. 2 yg tkutt gila bagai bile dngar bnyik2 plik 2)aku sruh dia sentri ..nengok2 kn rmah ktorng!..
.............................
sunyi!..
tade bnyi lngsung..sume dah mati akal..
isma..kak long..kak nadia ..siva...
sume mengadu nasib kat bf memasing..
aku tatao na ngadu kat spe da...na tpon mak..
da pg kot..mak mesti da tido..lau tepon pon mesti mak terkejut gila..
jdik aku cool jela..
wa mmg cool beb!...haha!..
then isma ngadu lapar..siva pon..kak nadia jgak..kak long skali..
sume la lapar...
jam da dkat 3 stngah da...
eh ..lupe na bg tahu..dala aku ade paper hari 2..!..
huh!..advanture btol mlm nie...
kn..kn..kn...
berbalik citer lapar tdi..
tpi..tpi..tpi...
sorng pun ta brani nak kuar dri blik nie...adoyai..!..
tpi,,muncul hero..kak long...!!!..dia org pertama yg kuar dri bilik 2...
hebat3!..
pas ngok2 keadaan rmah clear..brulah sorng2 kuar..
sume berkumpul kat dapur plak da...
aku tetiba rajen pulak nak masak...
na ilang kn tkot..ape punya alasan daa..masak ilang kn tkut..teehee^__^v
jadik telah memasak nasik goreng dgn tempe..



ni nasi(before)



ini bhn2 dia..nmpak ta tempe dia..heee~

tadaaaa!!!!....


da siap..power ta hidang nasik goreng pakai periuk?..mne na crik org sempoi cmni kn?..kahkahkah!

ini dia!..nasik goreng dgn tempe...hidang dgn air teh boh siva buat..perh!..mmg sdap..nsik goreng jela..HAHA!;)


kak long ..kak nadia..siva dan isma pun mkn dgn lazat nye...pastu aku pakse dorng ckp sdap...kehkehleh!..
habis bai dorng mkn..
aku mkn la skali kn..
ilang la skit rse tkut..

p/s:mlm 2 aku mmg ta tido..dorng2 pun sbnanye...
pasal nsik goreng 2..dorng ade tnye knpe kaler dia kunig...nie sume sbb isma dia yg goreng tempe 2..dia bubuh kunyit terlbih...tpi rse dia maintain sedap!...
peristiwa mlm 2 takan ktorng lpe..hrp2 sgt takan berlaku lg bnda2 mcm nie in future...cuak giler!..








No comments: