Tuesday, November 2, 2010

bercakap di tengah malam
 
 
awk..awk...awk...
hey...
urmmm....
huhhhhhhhhhh....
sye ....
errrrrrrrrrrrr...
 
awk yg aku syg....
jangan la buat sye cm ni....
sye..............
maksud sye....
errrrrrrrrrr...
arrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!...

sedihhhhhh....!!
knape aku jatuh cinta kat kau.......!!!
kau ...
aku serious da jtuh cinta kat kau...
ehhh...
aku ta sedih jatuh cinta kat kau..
tpi..tpi...tpi
aku ......
hurmmmmmmmmmm..
kenape kau ta perasan aku suke kat kau....
kenape ek...???
sebab aku ta ckp ke aku suke kat kau...
ehh...aku da cakap laaa..
ni hah kat belog ni...
sume2 citer pasal kau...
takan ta perasan lagi kot.........


hahaha...
lawak la aku ni...


kau ...
jangan la bagi harapan kat aku ..
kau dah buat aku mcm ape dah...
aku nak satu aje dari kau..
satu je...
C.I.N.TA kau...
boleh ta?...


jangan la bg harapan yang akan buat aku makin
sakit...
setiap kali ade mesej dari kau...
suke nyeeeeee aku.....
suke gilerrrrrr......
ta pernah aku mcm ni...serious!
handphone aku ..kat dlm inbox 2 sume nme kau...
sampai memory full...
sampai aku nak delete pon pikir bnyk2 kali...
sebenarnye...
handphone 2 ...aku...
khas kn untok kau ajeeee...
that's mean...
kau aje yg ade kat handphone 2.....
dan...dan..dan...
time ko mintax numbe aku dulu 2....
aku tros beli numbe bru...
sbb na sme center ngan kau...;)
 
 
 
aku .....
suke...bahagia ...
ade kau...
kat hidup aku...
dan,,,
aku....
tanak mengharap terlalu tinggi pada kau...
kalau...
kau jumpe orang yang kau cinta...
aku...
tumpang bahagia....kot....
 
wahai kau yang disana.....
ini hasrat aku....(n_n)
 







No comments: