Wednesday, March 9, 2011

NNM bercakap pasal besties !

assalamualaikum !!!!!!!!!!!!! :)



hello everyone :) !!
aku menjerit bagi salam mcm aku pergi raye mase aku kecik2 dulu..kn bagi salam terjerit2...
I m actually not in good condition ..aku masih blur2,mamai2 mase buat entry nie..kerana assignment yg membukit & aku tersangat la ta cukup tido ...tapi aku gagah kan diri jiwa & raga ku jugak nak buat entry nie...sebab aku rasa amat la penting untuk aku membuat nye...*see2 aku da merapu2* harap diampunkan..

bila bercakap pasal besties or pals or friend or wateva la yg dinamakan KAWAN mesti ade yg spesial antare2 yg spesel dari kalangan yang spesial..! haha..kn..kn..kn..so do i...aku ade 560 juta kawan yang bagi aku semua nye sangat la spesel3! aku sayang kat dorang sume *hai my besties*! :) I love u  !!! muah2 

...dikalangan 560 juta 2 ade sorng yg spesel sikit la...aku kenal dia since aku masuk alam diploma nie..org2 tua berpetua sedngkn lidah lagi tergigit inikn pula suami isteri...T____T ..what I mean is  adalah menjadi adat dalam alam perkawanan ni kalau ade terkecik hati ,limpa..sume2 2 kan..kn..kn...(n_n)..so just smile & let it go  jela  ...

mesti my besties 2 bangge bila dia bace entry aku nie ...!  *aku terasa macam orang yang sangat femes bila berkate begitu * HAHA !


NAMA : SITI ZUBAIDA BINTI YUSOFF
UMO:MUDE LAGI
STATUS:AKAN BERTUNANG
POSISI:SAYAP KANAN AKU



TADA ! Insan paling bertuah didunia kerana dapat bergelar besties aku yg paling spesel !!!



dialah  ade time aku senag ,duka,tawa,ria,cuke,masam,masin..
aku da act dia as akak aku yg 2nd *wah eda ade 2 gelaran ko*
kakak & spesial besties..! *kenape ade 's' kat ejaan besties 2 ?!*
aku pun tatao ...
eda.........
seyes you re my bestfriend...!!! 
i only have 1 word about u..
'TYVM' my pal !!!!

bubye ...
maseh reading my entry..enjoy...!












No comments: