Friday, April 22, 2011

FINAL EXAM

ASSALAMUALAIKUM

HELLO :)

aku nak bagitahu nie yang aku tengah dalam bulan peperiksaan . FINAL EXAM . time2 cenggini aku punye penyakit mesti datang . aku punye penyakit nie orang2 sains cakap as BOOKPHOBIA tat means fobia tahap melampau kat buku. parah ! T__________T


perkara ajaib terjadi bila nak exam ( bila besok nye ade paper) *ok,, aku memang suke study last minute . student la katakan ..*

 1) aku akan stay up every nite utk study 
2) aku juga akn bangun pepagi utk menelaah ,semak2 ape yang patut , before pergi kolej aku juga akn menghafal semua nota yg patut *terasa macam aku bukan diri aku..ish ! mmg macam bukan diri aku la* !
3)aku terlupa nak makan..ini serious....T____T  lagila bukan macam aku ...

wateve pon wish me luck !
maseh...

lastly but not least :
I got this from my beloved sista :)

hey sis ,
'tau ta ape itu kesetiaan ?
-still bersama buku walaupun masa tido ,
'tau ta ape itu kebahagiaan ?
-bergolek atas katil bersama buku2
'tau ta ape itu kesungguhan ?
-stay up sepanjang malam terutama pada mlm terakhir
'tau ta ape itu pengorbanan?
-melepaskan buku pada waktu2 paling genting
'tau ta apa itu keberanian ?
-masuk dewan exam walaupon ta habis baca buku..!

p/s: aku jugak wish  kat korang2 yg amik pekse ni "do da best" fighting !!!

thanks for reading this entry 

No comments: