Sunday, August 29, 2010

~wahai kau~

isi hati ku...
na jiwang2 plak laaaa....hahahhaha...
da 19 thn idop da...tpi..........
pakwe pon tade...spe yg tana...heheeheh....na jgak ade pkwe...
tpi....
hurmmmm...
setiap saat mesti ade jee yg tnye,,,,spe pkwe kau???
arhhhh...
tensen gak kenkadang tue...
aku cme jwb..
'no time 4 love'
hahaah...yokyok jeee....
kat nfon pon ltak wallpaper tue...
heeee....
tatao na ckp ape lg da...na luahkn kt spe pon tatao..membe sume ade pakwe,,,2nang pon ade...
ade lg yg na kawin...maju btol la dorang nie....
kt belog laaa tmpat beradu nsih,,,nsib baik kau ade belog...
ilang skit tensen ...waaaa,,,,
sayang belog!!!

..............................

wahai kau...
bru na msuk tjuk....hihihihi...
aku pon mnusia biase...yg punye hati dan perasaan,,,
cehhh...
kau...
aku suke kat kau laaa.....!!!
dengar taa?????
tiap kali on fb mesti ngok kau 0n9 ke ta...
nme chat kau pon aku ltk jee kt bwh...bia time kau on9 tros dpt tao kau
on9...
dasat...hahahaha...
tpi...
kau da ade gf...
sdih ...hukhukhuk...
mkwe kau mmg chantek...
sesuai ngan kau...
sape la aku...
wahai kau....
kau sgt ensem pde aku...
hahhhaha...
kau mmg knl aku...tpi kau ta pndg aku pon.....
jeling pon ta....
tape laa...
org kate...org yg kate...
kebahagiaan kite dtg bile kite tgk org yg kite suke bahagia...
mungkin kau bukan tercipta untukku...
lagu ungu!!!...heeee~~..

wahai kau...

AKU SUKE KAT KAU!!!!...DENGAR TA WAHAI KAU!!!!...

jerit2 lak mlm nie...
hish...
ok...
na publish laaaaa....

1 comment:

silentnessoul said...

sadisnyerr adekaya...dun woli kumbang bkn sekor..ko plih jer kumbang laen..hahaha